Julia - En nystart

Egentligen är det helt sjukt hur livet kan ta en vändning så fort. Igår satt halvt gråtande med ångest över skolan hela dagen för jag känner verkligen att jag inte klarar av skolan som det är nu. När jag får för mycket press och för mycket att göra så gör jag helt enkelt ingenting och det är lite så det har varit de senaste dagarna.
Igår pratade jag med mamma och pappa om att faktiskt byta tillbaka till min gamla skola igen. Sagt och gjort, kommer antagligen byta denna veckan och det känns så himla bra verkligen!

Kan inte beskriva hur mycket jag saknat den skolan även om jag inte vågat säga det till någon. Jag harverkligen försökt tränga det ute de bra grejerna och bara komma ihåg alla dåliga.

Nu väntar bara jag på beskedet att jag kommer in, kommer få det idag. Snacka om att jag är nervös!
Ni anar inte hur mycket bättre och snyggare uppdatering ni kommer få sen i sånna fall, på min gamla skola hade man ju nämligen datorer med alla program som man kan tänka sej ungefär, däribland photoshop såklart haha! :D

Min fina Michaela som jag kommer börja i samma klass som igen hihi!


Don't lose who you are in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0