Julia - Dagen :D

Idag har verkligen varit en lång dag och den är inte slut än. Började den lite slarvigt och valde frivilligt att missa två
bussar för att slippa gå till bussen i regnet och sen har matte, fysik, svenska och spanskalektionerna bara flutit på.

Efter skolan drog jag och en kompis till biblioteket och pluggade lite matte i väntan på att få lyssna på när våran kompis skulle sjunga! Det var värt väntan så att säga, älskar att lyssna på när kompisar sjunger!

Nu är klockan halv 8 och jag är påväg hem. Blir bort till stallet direkt och rida dressyr i paddocken med lilla Totte. Hade nog helst låtit henne vila idag för jag är så trött men det går icke, imon är det hoppträning och vill jag att det ska gå ens någorlunda bra så måste hon blivit genomriden dagen innan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0