Vill att det ska bli imorgon nu!

Sitter här och mummsar Geisha och väntar på att det ska bli läggdags typ..!? Haha men jag vill att det ska bli nästa dag nu så att jag får rida lektion ju :( Jag längtar verkligen och det är inte ens privatlektion utan i en av ridskolans grupper, vilket inte är överdrivet kul egentligen. Men nu har jag inte ridit lektion sedan tidigt i våras (om man inte räknar ridlägret) så jag är fett pepp på det :D

Även om det säkert kommer gå ap dåligt. En bra grupp, de flesta (tror jag) ligger över min nivå och både jag och Sheela är helt otränade så vi kommer dö rätt så bra tror jag ;) Har en känsla av att vi kommer ta en del tjuv pauser! + att det skulle vara mycket galopparbete!
Men jag har sparat på hennes energi nu så hoppas att hon är lite hyper imorn, fast inte för mycket för hon får inte göra av med energin på en gång! Vilade ju i måndags, skritt + trav arbete igår och vilade idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0