Träning inför Lucia

Väntar på att veckan som kommer ska flyga förbi så jag kan få min löööön hehe :D Alltså jag är helt pank just nu..eller nej men känns så ändå! Har shoppat "för mycket" saker och mer kommer det bli (a)

Jag väntar just nu spänt på tre paket! Två saker till Sheela och en sak till mig.
Lönen som kommer lär det inte bli så mycket kvar av heller efter dec månad är slut. Jag ska åka till Gekås och köpa massa roliga hästprylar, Sheela ska skos runt om, ev. ska Sheela få prova en IR-behandling, stallhyra och andra räkningar + bensin till bilen (boriiiing), behöver köpa nytt kraftfoder och kommer att få betala för nytt hösilage, massa julklappar och kommer säkert bli en del oplanerade köp dessutom!
Men men, det mesta köper man för att det är roligt så det känns bra ändå ;)

Ne-e, nu kan jag inte sitta här längre! Måste dra till stallet, luciaträning med hästarna står på schemat haha :D


Jag och Robin på hästens dag -08. Haha den gången sprang puckot in i väggen med mig!
Han blev helt paralycerad av publiken och kunde inte släppa blicken och bara sprang på vilket resulterade i att han dunka in med huvudet och frambenen i väggen och höll på att ramla, trots att jag hade försökt få kontakt med honom och gjort massa ledande tygeltag och försökt få stop på honom. Men vi klarade oss bra ändå som tur var och fortsatte bara vidare sen haha x)

Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Hoppas det gick bra på träningen :)

2011-11-20 @ 18:22:00
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0