Puuuuh

Har suttit med denna dumma designen i typ 1 år nu känns det som. Det börjar bli bra men en del saker ska fortfarande fixas. Ska försöka ta tag i det imon bitti! Förresten, från och med nu så kommer jag och Martina inte längre skriva våra namn i rubrikerna utan det står under rubriken vems inlägg det är. Så ni har koll på det.

Vill egentligen inte ursäkta för att jag varit så off de senaste dagarna eftersom det faktiskt är för att jag har pluggat järnet typ haha men jag gör det iallafall. Förlåt, jag ska bättra mej!


Nej nu vill jag verkligen bara sova, klockan är halv 5 haha.. Woops.



Imon kommer följande iallafall
* Designen färdig (om det inte är något jag inte kan)
* Om dagens ridpass
* Film från tävling och hoppträning
* Bilden från min första fotouppgift i skolan

Wait and seeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0