Martina - Stor Diss



Hööks leveranstider är riktigt dåliga...borde inte alla företag sträva efter att ha kortast möjliga leveranstid?
På deras hemsida står det att sakerna ska packas och skickas inom tre dagar - under högsäsong upp till fem dagar. Ska det verkligen behöva ta så lång tid att skicka iväg en beställning? Borde skickas iväg redan nästa dag! Det är ändå ett stort företag som man kan tycka borde klara det.

Detta gör att jag inte gärna beställer saker från deras hemsida, det är inte pga av att dom har kopior eller sämre kvalité för det bryr jag mig inte om. Men just det att det ska behöva ta så jäkla lång tid!!!
Gjorde en beställning i måndags förra veckan och har inte fått min beställning ännu, kan ju tycka att det skulle kommit före helgen. 
Gjorde ett paketsök och paketet sorterades i Jönköping kl 04:10, alltså borde det komma fram till Skövde idag.
Då har jag väntat i "bara" åtta dagar...Grattis Hööks!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Håller med!



Fin blogg förresten! :)

2011-11-08 @ 20:49:54
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Tilda

Sv: Jaa, det är verkligen den upplevelsen jag vill få! :D

2011-11-10 @ 12:01:58
URL: http://tsjolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0