Martina - Ridpass på schemat

Är hemma idag också just in case liksom! Har man varit sjuk och sätter igång för fort så brukar ju sjukan slå tillbaka igen.
Dock känner jag mig helt frisk iaf så blir nog ett lugnt pass på Sheela i eftermiddag :)
Idag ska Julia komma hit, fick ett sms om att hon slutat jobbet redan nu! Så om hon kommer hit tidigare ska jag allt sätta kameran i handen på henne så får hon fota när jag rider sedan. Det blir greatans!

Åh haha, Julia!


Ska sätta fart att städa lite nu, och lyssna på Rihanna (L) Måste varit ödet att hon ställde in konserten, för jag och Julia hade fått strunta i den annars! Tack Rihanna, din sjuka slog till i helt rätt tid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0