Martina - Ledsen i ögat

Det är seriöst inte sant!!!! 


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article13888951.ab

Så när ska jag få se Rihanna live? :( Har lyssnat på hennes låtar sedan många år tillbaka, är ett riktigt fan lixom! Åh, jag ville inte bli det men nu är jag ett riktigt besviket Rihanna fan! 
Visst att jag hade missat den ändå om hon hade kunnat uppträda pga jobbet, men då hade det varit endast mitt ansvar, fått leva med min egen besvikelse! Sen pratas det om ersättningshow och man blir ass glad, wiho kan se Rihanna i alla fall....och sen får man läsa detta!? Vart finns rättvisan?
Alla vi som inte fick se showen, som köpt biljetter borde få hennes kommande skiva Gratis som en liten tröst :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0