Martina - Låt mig presentera...

Sheela! Hon är så underbart söt att jag döööööör lite varje gång jag tittar på henne haha :D Så snäll och gosig men en riktig märr mot sina boxgrannar but hey, det är ju en fux med bläs så vad kan man vänta sig :D
Sheela är Elins (en tjej i samma stall) gamla tävlingsponny. Hon fick hämta hem henne lite akut och jag blev tillfrågad om jag ville ha Sheela på prov och jag tackade ja till det. Har alltså inte ridit henne ännu, men hon ska vara trots sina 19 år ganska pigg och enligt Elin väldigt rolig att rida, kan sticka mot hinder och vara ganska pigg när man rider ut. Det gillas ;)
Hon har inte varit så mycket riden nu det sista, typ blivit riden en dag och vilat tre osv. så det blir till att börja lugnt med henne.

Imorgon blir första gången jag sitter upp :) Jag hoppas verkligen vi kommer lika bra överens i ridningen som från marken. Hon är verkligen hel go! Vi släppte även ihop henne med Fuzzi idag, ni vet den där araben jag laddat upp bilder på förut!? Det gick i alla fall jätte bra och Fuzzi såg så himla glad ut att äntligen få en kompis som är snäll mot henne!
Hon har haft lite otur och har gått själv, men nu så får hon sig en lite äldre dam till kompis haha ^^



Jag ska tvinga mina två små hulligan kompisar att fota mig och Sheela lite när vi skrittar ut på lör! Kan vara bra att ha bilder till den nya designen som jag och Julia håller på med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0