Hjälp mig!!!

Nu vet jag precis vilken väst jag ska köpa! Ser ut som att den har ganska bra passform, dragkedja för fickorna och avtagbar luva! Precis som jag vill ha det (Y)
MEN jag kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja...brun eller marinblått! Jag tycker nog den bruna är lite snyggare men jag älskar marinblått. Sen försöker jag tänka vilken som kan matcha bäst till mina saker som schabrak och ridbyxor...jag har ju inte så mycket grejjer så där är det nog ändå sak samma! 
Den bruna överväger nog liiite ändå, men den finns bara i S som minst och jag tror att jag behöver XS vilket den marinblåa finns i! Dumt när man inte kan prova, fast blir det fel storlek får man väl skicka tillbaka och byta.
Åh, dagens störtsa i-landsproblem haha! Ni måste hjälpa mig, kommentera vilken färg ni hade valt :)



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: nej, tyvärr. I ponny finns silver, turkos och rosa strass.

2011-11-15 @ 09:40:05
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0