Martina - Fina ponnyn!

Red bara ett halvtimmas pass idag. Tränade mycket skritt i början då det känns som att det är där det ger mest resultat, dessutom blir hon så pigg när man travat så då gör hon verkligen allt för att slippa skrittarbete och få trava ist ;) Och sånt där får man jobba vidare med senare.
Hon gick så himla bra i traven idag (bra för att vara henne). Hennes form är ju väldigt lång och låg, överdrivet men hon börjar verkligen runda till sig i formen mer och mer. Hon försökte heller inte bryta av när jag satt och berömde henne massa med rösten hela tiden, då fick hon ork att kämpa vidare och var så himla duktig! 

Trots att jag är så försiktig och att jag säkert skulle kunna gå på mycket hårdare än vad jag gör nu för att få bättre resultat så blir det bara bättre och bättre för varje ridpass :) Jag ska ta och prova IR-terapi också som jag fick tips om! Så om du läser detta Hanna så får du gärna skriva vem som behandlade Rickie. Om du tyckte han/hon var bra så är det ju värt att ta hjälp av samma person :)

Jag måste verkligen skaffa mig en digital kamera eller nått...systemen orkar jag inte ha med mig jämt och mobilkameran är så himla dålig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur hög är hon? Ser ut som en liten ponny :)

2011-11-11 @ 23:46:58
Postat av: Hanna

En tjej som heter Johanna har behandlat Rickie och även Laban och jag tycker att hon är väldigt bra. :) Finns på http://classiclranch.blogspot.com/p/ir-terapi.html och om du bläddrar ner lite så står det kontaktuppgifter :)

2011-11-12 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0