Martina - Bilder på stallet

Tänkte visa er hur det ser ut i stallet :) Totalt är det 11 boxar med sadelkammare och över stallet har vi även massa förråd där vi har alla våra saker som inte får plats i sadelkammaren, som täcken, schabrak, kraftfoder m.m. Kom dock på nu att jag glömde fota där uppe, får ta det en annan dag :P


Precis bakom mig på denna bilden så är i alla fall ingången till stallet, står alltså i stallöppningen. Rakt fram är våran spolspilta samt dörren ut till gödselstacken. Precis bredvid mig åt höger så är en dörr som inte syns in till sadelkammaren, men brydde mig inte om att fota in där då jag inte tycker om att visa vad som finns för sadlar och grejer där i förebyggande syfte lix.
Längre in åt höger är det iaf tre boxar och åt vänster är det en gång med åtta boxar.

Här ser ni de tre boxarna och även våran diskho :) 

Stallgången med åtta boxar, min är nummer sex, alltså andra boxen närmast dörren på vänster sida om ni fattar haha!? Hänger ett blått täcke där och några grimmor :) Dörren ni ser leder in dit vi hänger våra foderpåsar och krafthinkar. Där inne är även trappen upp till loftet över stallet. Men som sagt, det får jag visa er en annan gång isf eftersom jag glömde den biten hehe :P


Ja, det är ju inte så komplicerat stall egentligen :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Superfin blogg! :)



Följa varandra via bloglovin'? :)

2011-11-02 @ 20:21:30
URL: http://malinsslavar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0