Julia - Startlistor

Man klagar ju inte direkt när ens tränare i första klassen startr precis efter och i andra klassen startar precis före. Nej, det gör man verkligen inte haha!
Oftast så brukar Topia gå bra på framhoppningen men det känns alltid bra att ha något att luta sej tillbaka på om det inte skulle gå bra och någon som berömmer en när det går bra osv.
Det är nog det bästa med att ha en tränare som tävlar unghästar på samma nivå (eller tävlingsnivå får jag väl säga!) som en själv hihi! Min tränare heter alltså Maria. :)

I första klassen är det även två från min grupp som är med, Josefine och Johanna. Det är alltid roligt när man känner några, inte allt för ofta jag gör det haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0