Julia - Skor!

Till skilland från de flesta andra tjejer (tror jag?) så HATAR jag skor. Det är det värsta jag vet verkligen. En av anledningarna till det är antagligen att jag har storlek 41-42 vilket gör att det är väldigt få snygga skor som passar mej. Oftast brukar jag vara nöjd om jag får på mej dom och sen lida mej igenom en månad av skoskav som gör så ont att jag knappt kan gå. (Tacka vet jag converse<3).

Så kommer det även bli iår, längtar efter alla blåsor jag kommer få haha!


Båda är köpta på Scorett om ni undrar haha :D

Ganska nöjd endå, bättre än förra årets skor iallafall haha! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härlig blogg! :D



Kolla in på våran o var gärna med i Veckans outfit :)

2011-11-01 @ 17:05:04
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0