Julia - När man är uttråkad

Känner att jag och Martina har lite samma vanor när vi är hemma, eller i hennes fall sjuka. När jag har ps (vilket jag inte har nu) så sitter jag alltid och leker och testar olika saker där. Men när jag igår inte kom på något att göra så kände jag för att fota lite istället. När det är molnigt och blåsigt så funkar det ju inte att fota ute och så jag bestämde mej för att försöka fota vatten!

Ställde fram skålar och rotade fram massa lock i köket och massa lampor och satte sen igång. Jag har inga blixtar till kameran (mer än den som sitter på då alltså) så jag använde mej av 3 vanliga skrivbordslampor som jag riktade nära nära vattenstrålen och sen en jätteskarp bygglampa som pappa har när han bygger (han håller på och bygger våran toa nu så den stog där inne). Man tager vad man haver, eller hur säger man? :D







Absolut inte som alla grymma bilder fotobloggarna lägger upp, men så har dom väl ganska mycket bättre grejer osv. men jaja, det var roligt endå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0