Julia - Mitt huvud står stilla

Känns som att två tegelstenar har slagsmål i mitt huvud nu, och det är inte så skönt faktiskt. Vill helst gå och lägga mej nu haha.
Ni har inga idéer om vad jag ska blogga om, vad ni vill läsa? Leave a comment eller nått haha


Imorgon ska jag förövrigt fota till min första fotouppgift i skolan! Temat är olycklig kärlek och en släng av självmordförsök. Har suttit på internet och sökt runt efter inspiration hur jag ska fota och hr en ganska klar bild i huvudet nu :D
Lillasyster ska sitta modell för mej på tågrälsen med lite tårar i ögonen. Funderar på att vänta in så att man kan få med ett tåg i bakrunden. Självklart så låter jag inte lillasyster sitta på spåret då utan redigerar ihop det :D Får se hur jag gör, roligt ska det bli iallafall :D

I brist på annat får ni lite av sånt som jag älskar. Svenska texter, vackra bilder och fin redigering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0