Julia - Lite trött hehe

Idag mina vänner känner jag mej mer död än levande. Stressade och hade mej hela eftermiddagen igår och sen bar det av till stan för att bowla med lite kompisar. Senare drog vi hem till en och det slutade med att alla sov där. Eller ja, om man nu kan kalla "ligga och prata, titta på film och stirra i en vägg hela natten" för att sova haha!
Jag brukar inte ha sånna extrema problem med att sova borta men igår var det hemskt haha! Jag sov verkligen ingenting och efter att idag ha ridit ett ordentligt ridpass (mer om det sen) och sen varit på kalas för mormor hela kvällen är jag nu heeeelt slut! Har inte fixat iordning Topia eller packat/putsat någonting inför imorgon men det får bli på morgonen imon, såfort jag kommer hem väntar sängen haha!

Därför blev/blir uppdateringen från min sida lite tunn idag, men det klarar ni nog! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0