Julia -Lång dag!

Denna dagen har varit minst sagt lång! Det var ju min första dag på nya-gamla skolan idag och det kändes skönt att vara tillbaka och bli mött av alla gamla kompisar som jag inte träffat sen i början av juni när sommarlovet började!

Jag har kommit på alla kurser som redan har varit igång i 2 månader så nu ska jag plugga ikapp två månader i minst 9 ämnen (vad jag kommer på bu iallafall).. Har första lektionen i matte B på onsdag och då ska dom även ha prov... Övervägde först att säga att jag inte visste det eftersom jag är ny och det skulle hon ju inte kunna säga någonting om men sen tänkte jag att det nog skulle ge ett bra första intryck om jag sa att jag ville göra provet och sen sätter ett MVG på det typ. Så där får jag plugga en del haha!

Topia hade ju sin vila idag men jag var borta i stallet och pussade på henne, spolade av ben, mockade osv. Hon är så söt för hon vill alltid stå i boxen med öppen dörr. Är den helt stängd står hon ibland och puttar på den och är den har jag bara puttat igen den (utan att det stängt sej med "låset") så puttar hon upp den direkt. Sen står hon där, någon steg ut i stallgången och följer mej med blicken. Varje gång jag går förbi eller tittar på henne så spetsar hon öronen och tittar nyfiket på mej. Hon är så söt att jag smälter lite ibland haha!

Och förlåt för att filmen inte kommit upp än men jag har verkligen inte hunnit, jag sätter ihop den snabbt på nya datan imon när jag fått den, det går på 5 min då. Fast imon slutar jag 16.40 och är inte hemma förrän 17.30 såå det blir sent endå haha! Jag ska ju iallafall inte ta hand om Topia imon eftersom Anna för första gången ska göra det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0