Julia - Humör på topp såklart

Humöret är på topp idag! Gick och la mej klockan 8 igår och vaknade upp pigg och utvilad, mycket skönt.
Jag var uppe vid 6 för att mata hästarna, putsa, packa och fixa med Topia. Jag började knoppa henne men tog ut allt efter en stund när jag märkte att jag inte var nöjd med dom haha! Fick även tvättat av benen och smörjat in alla sår osv. Hon har nyligen blivit sparkad på ena bakbenet och har ett litet sår där samt är lite varm och tjock precis runt det området men jag tror inte att det ska störa henne. Hon kändes fin igår iallafall.

Efter att jag fixat allt i stallet åkte vi till tävlingen för att gå banan. Vi lämnade Topia hemma för det var så mycket som 66 starter + prisutdelning innan det var våran tur. Banan verkade bra, det är en bra Topiabana!

Vi är påväg dit igen nu, denna gången med Topia rullandes där bak. Vi båda är taggade till tusen så detta ska bog gå vägen, håll tummarna för oss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0