Julia - Hickstead

Sitter lite chockad här i soffan nu! Jag såg förut på Facebook att några hade skrivit "Rip Hickstead" och så såg jag att tidningen ridsport skrivit "Hickstead dog inne på banan". Jag tänkte dock inte så mycket på det förrän jag kom hem och mamma tittade på hästhoppning på tvn.
Jag kom precis när dom sa att det var Hicksteads tur att hoppa å bah: "MEN SHIT, han kommer att dö när han hoppar!!!!!!!"
Mamma trodde mej inte först och när dom hoppat hela banan så blev jag helt förvirrad. Men när dom skulle skritta ut från banan så vek sej bara benen under hästen och han låg och sparkade och kommentatorerna bah: HAN DÖR, hästen dör!!!

Usch, det såg så himla hemskt ut...
 


Rest in peace Hickstead ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0