Julia - Glad!

Nu är jag såhääääär glad! Idag blir det nämligen hoppträning, det var ganska längesen vi hoppade "på riktigt", sist vi hopptränade så hoppade vi ju nästan ingenting och sen var vi inte med på förra veckan eftersom hon hade sin hosta då. Så idag är jag taggad!

Jag ska även efteranmäla till en tävling på söndag. Den hålls på hemmaklubbens anläggning men hålls av en annan klubb.. Haha det lät lite konstigt kanske men jaja. Man kunde hoppa klasserna 1m, 1m och 110. Det var ett tag sen i tävlade nu och hon är inte helt lydig och lugn nu efter vilan men det funkar nog. Jag är lätt liite för feg med klasserna eftersom jag inte vill att det ska hända något men egentligen, vad kan hända? Vi brukar ju leka runt på den höjden endå haha...

Schemat för resten av veckan ser för tillfället ut såhär:

(Måndag - Provridning, dressyr
Tisdag - Vila)
Onsdag - Hoppträning
Torsdag - Skritta ut, medryttaren (Hon heter Anna så sa nog skriva Anna, det låter bättre än "medryttaren" haha!)
Fredag - Dressyr
Lördag - Dressyr
Söndag - Tävling, Onsala RF 1m-110



Jag funderar på vilka outfits Topia vill ha! Kanske röd mössa+schabrak i en klass och vitt schabrak och mörkblå mössa i andra, jag får ta mej ett snack med henne om det någon dag, hon är så petig med det hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0