Julia - Dressyrträning!

Imorgon skulle vi tydligen träna dressyr, det hade jag ingen aning om haha! Det är första gången på riktigt länge och jag vet inte om jag och Topia är hundra redo för det eftersom jag inte ridit dressyr på henne själv sen i söndags eftersom Anna had ridit henne två gånger och en dag har hon vilat och hoppat osv. Men jaja, vi behöver verkligen träna så hoppas att det går bra iallafall!

Måste även säga att jag verkligen ser fram imot att Annan ska rida henne lite mer, hon verkar så himla bra och vill verkligen hjälpa till och jobba med henne på riktigt, det kunde ju lätt blivit någon som inte riktigt bryr sej och bara rider typ. Hoppas att det hjälper mej lite för hon har ridit väldigt mycket mer och rider andras tävlingshästar och får betalt för det och då borde man rida ganska bra liksooom.



En dag är vi lika bra som dem.
Vi kommer inte att ha lika mycket,
Men vi blir lika bra och vi blir bättre.
Inte idag och inte imorgon,
Men en dag, står vi först.
Jag älskar dej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0