Gekås Ullared

Jag är så himla pepp på att åka till Ullared nu! Har aldrig varit där faktiskt men vill shoppa massa från hästavdelningen, man har ju hört att det finns en del att fynda ändå :)
Jag och Alexandra skulle åkt dit kommande helg eller nästa, men hon kunde nog inte! Vilket nog är bra för jag är nästan pank just nu så måste ändå vänta på nästa löning! Fast det är ju inte så långt kvar till det ;) Vill ju inte ta utav mina sparpengar!

Har tänkt ut lite saker som jag ska kolla efter:
- Sadelpadd
- Boots
- Damasker/dressyrskydd (vilket jag hittar)
- Ridbyxor
- Pikéer + ridtröjor
- Stalljacka
- Ev. ett träns som jag såg på en blogg! Super fint var det så måste kolla om det finns kvar!
- Schabrak!!!
- Ridstrumpor
- Stigläder
- Pannband
- Grimmor
- Vinterridhandskar

Köper kanske inte allt, beror på vad man hittar och vad totalsumman går upp i men ska kolla efter dessa saker i alla fall! Någon som varit där nyligen och har tips på snygga saker ni hittade? :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela l

Har rätt mycket som jag köpt på senaste tiden på ullared, har lite upplagt på bloggen senast idag faktist! Har lite mer grejer jag kan lägga upp imorgon som jag ännu inte lagt upp :)



Akta dig lite för schabraken bara, de brukar vara rätt raka i ryggen vilket ger dem en dålig passform, iaf om din häst har hög manke. :) Ha så kul

2011-11-14 @ 22:49:04
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0