Film Daylight

Bjussar på filmen! ;)


Hon är en häst som kändes lätt i steget och väldigt känslig och mjuk på handen men det var också väldigt mycket häst att rida som ni nog ser x) Det ser ganska segt ut men hon kändes ändå "pigg".
Jag red kanske 20min max och var helt död efter! Absolut inte tung att rida men krävde ändå väldigt mycket...svårt att förklara.
Hon var väldigt rolig i alla fall, passade mig bra samtidigt som det där är en häst jag skulle kunna lära mig massor av! En egentligen ganska pigg häst men som inte gått så mycket det sista så hon är ju inte så bra igång :)

Sorry för reklamen men ville inte ladda upp den på youtube så fick bli mitt videofy konto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0