Presentation av Julia.

Hej!
Mitt namn är alltså Julia, jag är 17 år. Jag går nu första året på gymnasiet vilket jag även gjorde förra året då jag läste media. Bytte nu iår till natur och fick tyvärr gå om ett år men det var så det fick bli. Jag vet inte riktigt vad jag vill bli i framtiden men drömmen vore nog forskare eller läkare. Mina betyg kommer troligtvis inte räcka till det men den som drömmer får se hihi.

Jag bor i vårat nybyggda och snart (förhoppningsvis) färdigbyggda hus Fjärås, en liten ort 3 mil söder om Göteborg. Där bor jag med min mamma, pappa, lillasyster Frida och våra fyra små katter. Hemma har vi ett nybyggt stall med fyra boxar och där inne står min häst, Topia, min lillasysters foderponny Saga och våran inhackordering Abbe.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska berätta, är det någonting ni undrar är det självklart bara att fråga!
Bjuder på lite bilder så ni får se hihi!

Tre av katterna, Vilfrid (mamman), Nemo och Doris! :D

Jag och min lillasyster Frida! :D

Slutligen, det viktigaste av allt. Jag och min fina Utopia! <3

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0