Martina - Svar på fråga

Postat av: Elin
Om du har heltdsjobb som du skrev i tidigare inlägg, varför väljer du då inte att satsta på att köpa egen häst i stället för en foderponny? Måste ju vara roligare med en egen? 
2011-08-26 @ 21:17:54

Svar:
Ja, jag har pengar att köpa mig en egen häst för om jag vill! Men då är ju frågan om jag verkligen VILL det? Hade jag kunnat köpa min drömponny, mitt hjärta så hade jag köpt henne utan att blinka! Men dessväre är hon inte till salu och det finns ingen annan häst jag skulle kunna tänka mig att köpa! Flip Flop som hon heter är perfektion så det bara strålar om henne så det vore lönlöst att försöka leta efter den "perfekta" hästen för mig. Jag vet ju redan vart hon finns ;) Valet hamnade då på foderponny ist då jag inte vill sluta med hästar men heller inte rida på ridskola eller rida någon annans hela tiden. Jag har aldrig haft hand om en häst på "heltid" förut och det är ett bra tillfälle att skaffa sig erfarenhet av hur det är genom att låna en foderhäst :)
Så ligger det till förstår ni :)

Jag och min Flip Flop!<3



Roligt att vi får in frågor såhär! Bara fortsätta att fråga hur mycket ni vill, allt vad ni kan komma på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0