Martina - Stolpar nedslagna

Så, nu är jag hemkommen ifrån stallet och alla stolpar är nedslagna! Bara sätta upp tråd imorgon sen är Sunnys hage klar för användning :D

Sen budade jag på världens fulaste schabrak typ på tradera haha :( Skulle bara "testa", så väljer jag just det schabraket lix! Och nu är den avslutad och såg att jag var den enda som budat (haha) på det så ja....nu måste jag ju betala för det också! Blev 20kr för schabraket och 52kr i frakt så det är väl inte så farligt! Får väl sälja/ge det vidare om det är lika illa irl!

Såhär ser det iaf ut:


Annars har jag hittat två grymt fina schabrak jag bara måste beställa :D Schabrak är verkligen det absolut roligaste att köpa!!! Sen är jag nöjd för ett bra tag med hästsaker...tror jag...! Nej men jag får inte köpa mer nu, ska ju tusan till USA i tre veckor snart och efter ska jag hitta mig en bil. Vill ju gärna spara så jag har lite pengar kvar efter bilköpet också ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Hej!

Precis som du skriver håller jag med! Och visst är de obehagligt att allt handlar om ren avundsjuka!



/ Eleonor

2011-08-30 @ 16:40:38
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0