Martina - Påbörjad inflyttning i stallet

Idag flyttade jag de första sakerna till stallet :D Men fick inte med så mycket för jag tog moppen. Hade förväntat mig att kunna mosa på mer men icke, det fick inte plats haha!

Trodde jag skulle kunna få med bland annat två täcken, mina ridstövlar, ett schabrak till m.m. men som sagt, det gick inte riktigt ;) Satte på mig västen och slängde kamera väskan på axeln, sen vare bara att tuta och köra!



Resten får jag ta med imorgon när vi tar bilen dit för att stänglsa :) 
Förhoppningsvis är det inte lång tid kvar innan Sunny kommer nu, eller det är inte långt kvar men det kanske inte blir den 1sep...får se! Therese är inte klar med kontraktet helt ännu och sen ska jag få det och ändra/lägga till nått om jag vill och det kan ju göra att det tar någon dag extra! :/

Meeeen den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge, eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0