Martina - Imorgon händer det!

Ja, imorgon händer det! Ponnyn kommer i morgon mellan halv sex/sex någon gång. Jag är lite nervös, mest för att jag vill att det ska gå bra och att Sunny ska känna sig hemma! 
Är faktiskt mest orolig över hur hennes ägare ska ta det att behöva lämna henne x) Jag vet ju att Sunny betyder oerhört mycket för Therese och det är svårt för henne att låna ut Sunny.

Sen även att Sunnys box är mellan två stoiga ston som båda vill bestämma...Sunny ger sig ALDRIG fören hon får bestämma! Hon tar sig an fighter utan blyghet. Men man ska ju inte sitta och grubbla över sånt redan nu, förens man verkligen ser hur det går :) Sen kan man ju lösa sånt lätt genom att byta box med någon. Fast sen är ju vissa i stallet som dom är "MIN box, MIN hage, MIN sadelhängare" ja gud vet allt vad dom kan tjöta om ;)

Nejmen detta kommer gå super bra haha! Har henne på prov under tre veckor, sen åker jag till USA tre veckor och under den tiden får Therese hem henne igen och då får vi alla tid till att känna efter om det funkar eller inte :)
Funkar det så tar jag hem Sunny igen på obestämd tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0