Martina - Bild på vad jag köpt

Alexandra du hade rätt med en sak iaf! ;) Köpte benskydd och pälsglans! Haha Jonna har lånat upp allt pälsglans till Fuzzi. Hon lovade mig nytt pälsglans men kan lika gärna köpa eget, kostar ju inte så mycket (99kr).

Benskydden (Glen Gordon) kostade 399kr. Inga toppenbenskydd men dom får var så länge dom håller! :)
Kom på när jag kom hem att jag inte hade kollat storleken utan bara tagit dom som hängst ytterst, men det var pony size som tur va! x) Har spanat in dom en tidigare gång nämligen och gick bara och hämtade :P



Hade med idrottsrabatten också så fick 15% på hela köpet! :)

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Vilken tur att du tog rätt storlek. Tänk om det vart helt fel :p



Bra fynd i alla fall :D

2011-08-27 @ 13:01:50
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Lisa - dressyrfokus

Gud vad billigt för Glenn Gordon! Vilket kap! :D

2011-08-27 @ 17:39:41
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0