Julia - och så en stalloutfit!

Gick ut till stallet och möttes av en sur lillasyster som inte var helt sams med min ponny. Jag fick rida runt lite på henne och i början var hon riktigt sur när jag satte lite press på henne men sen släppte allt och hon gick som en klocka. Duktig ponny!
Sen red Frida lite till och jag försökte hjälpa henne men jag har verkligen så svårt för att förmedla hur man ska göra. Vet ju själv och gör det i sömnen men att förmedla det.. Det är en annan sak det haha!

Red när det ösregnade så är hemma och äter middag och byter byxor, snart ut och dressyra lite med Topia!

Dagens outfit
Ridbyxor - Hööks (Byter till mörkblåa Pikeur nu efter att ha ridit Saga i regnet)
Stövlar - Globus Bocaj
Jacka - Mountain Horse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0