Julia - Påväg till skolan

Topia verkar vara helt frisk och kry nu igen. Skönt att få det "problemet" ur vägen. Är aldrig kul när hästen är sjuk ju :( Iallafall så var min lillasyster och hopptränade igår och pappa pratade med min tränare om att hon skulle hjälpa mej och rida Topis litegranna för att hjälpa mej. Jag tycker att hon har blivit så svår deb senaste tiden så för att underlätta för mej då ska hon ridda igenom henne lite. Maria som min tränare heter sa att hon gör det med glädje haha. Det ät nämligen så att hon vill ha henne själv haha. Nejmen ja, känns jättebra att hon ville och speciellt att hon kommer hem till oss och gör det. Hihi! Nu ät jag snart framme vid skolan (har skrivit på iphonen medans jag gått, inte det enklaste hahha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0