Julia - FRISK HÄST! :DD

Blev mött av lilla Topia i hagen idag. Hon gick rakt in i min famn och tryckte pannan mot mitt bröst. Vet inte vad det var med henne för hon brukar inte vara så förtjust i att komma in men idag så hihi :')
Fick till och med hoppa upp på henne i hagen utan att hon protesterade, ovanligt det med. Men skönt såklart! :D

Sen testade vi att trava lite och så i paddocken och hon hostade inte, snorade inte och kändes frisk och bra! Så dressyrade lite och hon kändes faktiskt ganska fin endå, jättesprallig men lydig! Red med fast martingal för hon brukar alltid dra ut/upp huvudet i förhållningarna. Mina tränare tycker att jag ska rida med gummiband men hon blir så stark då så fast martingal är perfekt eftersom det inte drar i munnen!

Ska rida imon med, sen får hon vila på lördag för då är jag inte hemma, sen dressyr på söndag och så hoppas vi på att Maria kan rida henne på måndag. Sen en lugn hoppträning på onsdag om allt går som det ska. Hoppas på det! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, superhärlig bild!! :D

2011-08-25 @ 22:45:42
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Har hon haft feber också eller bara varit snorig och hostig låter precis som pållen jag har i stallet nu..

2011-08-26 @ 10:47:15
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Gud vad mysigt det lät! Och söt bild :D

2011-08-26 @ 17:09:18
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0